Sa oled siin

e-teenindusse sisenemine

Kui Sul tarbijana tekib mõne ostetud kauba või teenusega probleem, pöördu esmalt kaupleja poole. Kui Sa oma murele lahendust ei saa ja Sul tekib ettevõtjaga vaidlus ning Sa ei tea täpselt oma õigusi ega kuidas edasi tegutseda, küsi nõu meilt. Kiireim viis selleks on helistada meie nõuandetelefonile.

 

Juhul, kui Teie poolt saadetud sõnum on:

  • teabenõue, siis vastame 5 tööpäeva jooksul. Teabenõue on nõue saada mistahes teabekandjale jäädvustatud ja dokumenteeritud teavet;
  • märgukiri või selgitustaotlus, siis vastame hiljemalt 30 päeva jooksul. Märgukiri on pöördumine, millega tehakse ettepanekuid, selgitustaotlus on pöördumine, millega adressaat taotleb teavet või selgitusi;
  • vihje võimaliku rikkumise kohta, siis kontrollime selles esitatud asjaolusid, kuid kirjalikku tagasisidet nende osas ei anna;
  • tarbija avaldus, siis edastatakse see tarbijavaidluste komisjoni sekretariaadile ning teiega võetakse ühendust 5 tööpäeva jooksul;
  • lennukaebus (määruse (EÜ) nr 261/2004 alusel esitatud avaldus), vastab amet Teile esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 6 kuu jooksul.

 

sisene e-teenindusse

 

Kui soovid esitada kaebuse, pöördu

pöördu tarbijavaidluste komisjoni